piątek, 13 grudnia 2013


  1. ja swuj piwrwszy puchar dostałam w tamtym tygodniu
  2. ale za to w zawodach brałam udział 6 lub 7 razy 
  3. jeśli ty niebrałeś udziału w rzadnych zawodach niemartw się jest jeszcze czas
  4. sport lubie od malego  
  5. na  sks chodze tylko 2 razy w tygodniu bo w mojej szkole są tylko te dwa (dla dziewczyn)
  6. jak najszypciej podajcie mi nazwiska waszych włefistuw (jeśli chcecie)
  7. z wf jestem najlepsza z klasy (dziewczyn)
  8. ale matma,polski, itp nieidą mi za dobrze
ORGANIZUJE KONKURS !!!!!
NAPISZCIE W KOMENTARZACH O SOBIE A JA TO OCENIE NAJLEPSZY OPIS DOSTAJE NAGRODE
PIŁKE DO SIATKUWKI

NIESTETY KONKURS SIĘ SKOŃCZYŁ ALE JEST KTOŚ KTO WYGRAŁ TO NATALIA WACHOWSKA ALE NIE MARTWIE SIĘ JESZCZE BĘDĄ KONKURSY A  NATALIA ZA TYDZIEŃ DOSTANIE NAGRODE

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz